відчай
добрий день, мені 26, і я останні 6 років не розумію хто я. я вже звертався до психологів, психотерапевтів, але все безуспішно... кожен раз мене чомусь неправильно розуміють і мені стає лише гірше і я кожен раз іду із землеустрою більш заниженою самооцінкою. чому так я не знаю. кожен психолог намагається в мені побачити якісь свої проблеми, і заставити мене боротися з ними, але абсолютно не чує того що я кажу. так можливо я говорю і видаю багато інформації, але лише для того щоб максимально детально описати свою проблему і знайти правильне рішення. але з рештою мені здається що у більшості психологів мета лише знайти найпростіше пояснення і не заглиблюватися ні в шо, і переконати шо твоя проблема саме в тому, що вони хочуть тобі нав'язати. на мою думку на разі моя проблема переросла в катастрофічно занижену самооцінку і відчуття постійного неспокою, відчуття що життя проходить мимо мене і це жахливо, я бачу як рушаться всі мої мрії і від цього біжить холод по спині, від цього трусить, і я не драматизую, для мене це дійсно трагедія і я ворогу такого напевно не побажаю. це усе переростає в пчихосоматияні проблеми, я просто поволі гасну, я не знаю в кого я перетворюючи...я втрачую всі свої знання, вміння і навики на які поклав багато років. це все настільки нестерпно шо мене постійно переслідують думки про самогубство. в мене складається враження що світ не хочу мого існування, і саме тому кожен раз коли я звертаюся за допомогою, я відчуваю себе ще більше знеціненим. я не знаю що з цим робити, я не хочу падати ще нижче. краще вже дійсно померти, поки ще не пізно.... в мене вже нема сил кожен раз починати все заново, а потім падати ще нижче. є тут хтось хто може дійсно допомоги, зрозуміти, вислухати ? а не просто накричати і вилити негатив, і сказати яке я дно? мені того не треба, я і так знаю на якому я дні.
рівень моєї емпатія зашкалює!!! я відчуваю ВСЕ!!!
це висмоктуює з мене всі сили і я не знаю що з цим робити. я не кажу що емпатія це погано, але бути емоційним смітником для всіх підряд НЕСТЕРПНО!
Я знаю лише одне я краще помру ніж опущусь на ще більше дно, або зійду з розуму.
велике прохання писати лише тим кому дійсно не байдуже людське життя і тим хто дійсно любить допомагати.
тим хто хоче просто самоствердитися приписати мені купу неаргументованих проблем і звинувачень, які базуються на поверхневому псевдоаналізі і поспішних висновках, прохання не писати, як і тим хто зацікавлений в першу чергу у власній вигоді, а не в допомозі.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброго вечора! Можете звертатись, якщо хочите змінюватись! Або подивіться в базі психологів, які вам більше довподоби і пробуйте працювати з ними!
консультация психолога
Здравствуйте, ahs! В Вашем письме много тревоги. А тревога, причины которой обычно не осознаются – стимулирует и побуждает нас к каким-то действиям. Все это связано с бессознательной мобилизацией психических сил нашего организма для преодоления потенциально опасных, по нашему мнению, ситуаций. Поэтому тревога представляет собой расплывчатый, длительный и смутный страх по поводу будущих событий. Она возникает в ситуациях, когда еще нет и может не быть, реальной опасности, но Вы ее ждете и не представляете, как с ней справиться. На фоне тревоги именно как длительного страха часто возникает депрессивные состояния, ощущение безнадежности, бессмысленности жизни, снижение самооценки, чувство вины, гиперответственность. Для того, чтобы помочь Вам, любой специалист должен выслушать и понять, что Вас тревожит. В сложных ситуациях есть две надежные опоры: здоровье и знания. И в них есть смысл вкладывать свои ресурсы: в том числе в здоровье психологическое как в отсутствие страхов и тревог. Удачи.
психолог онлайн
Смерть не решает проблем и не меняет прежней личности. Почему все думают, что она должна это делать?
консультация психолога
Добрый вечер
И вы решили обратиться сюда с надеждой, что вы найдете тут психолога который сможет вас понять и услышат? Или убедиться в том, что всем психологам все равно на людские жизни, всем им нету дела до других, они приписывают вам кучу проблем на основе псевдоанализа и еще ищут свою выгоду? Это важно определить, что бы вы понимали куда вам стоит двигаться дальше.
психолог онлайн
Добрий день! Вам не допомогли психологи, але Ви знов звертаєтесь до психологів, чому? Якої допомоги потребуєте?
Дополнение от автора
Так,я з нову звертаюсь в надії на допомогу, як би принизливо це не звучало, я досі надіюсь що є хоч якась соломинка за яку я можу ухватитись і хоч найменший шанс не доводити ддо самогубства.
психолог онлайн
Думаю, Вам потрібно очно спілкуватися з психологом.
Дополнение от автора
звертрався вже, як бачите толку ноль, тільки викинув купу грошей, в моєму місті немає психологів як і могли б мені допомогти. напевно вихід таки дійсно лише один, і це ще одне тому підтвердження
психолог онлайн
Ви знаєте, читаю вас і задумуюсь... Дам вам пораду! втікайте від тих психологів які вам хочуть допомогти, вам це дійсньо буде не корисно, і дорого!
психолог онлайн
Доброго дня. З вашого листа в мене складається враження, що вам необхідна підтримка. Підтримка рідних людей, саме тих які вас люблять. Можливо несвідомо ви шукали цієї любові та підтримки від психологів до яких раніше звертались. Та психолог - це не мама, тато, кохана людина чи друг. Тим паче краще за нас самих, нас ніхто не знає. Існує міф, що ось звернусь до психолога і він вирішить всі мої проблеми, та це не так, і тому виникає розчарування. Психолог знаходиться поруч і йде з клієнтом поруч, а не веде його в "правильному" напрямку. Під час психотерапії виникає "перенос" (явище яке виникає під час психотерапевтичного процесу) коли клієнт несвідомо наділяє психотерапевта якостями важливої для себе людини (стосунок з матір'ю, батьком і т.д.). Всі ці почуття обговорюються з клієнтом під час психотерапевтичного сеансу, тому довіра є дуже важливим чинником успішної психотерапевтичної роботи. Думки про самогубство свідчать про нестачу любові, прийняття, визнання. Важливо зрозуміти, що в дорослому віці ми можемо бути підтримкою для самих себе, для цього потрібно вибудовувати себе. Починати все знову - це про силу духу, про бажання жити! Ви не впадете знов, якщо станете підтримувати самі себе, а отже любити себе. Не у всіх є поруч люди які можуть підставити міцне плече та бути поряд, але ми самі можемо стати такою людиною яка на це здатна. Думаю у вас все вийде. Головне вірте в себе та свої можливості.
психолог онлайн
Доброго дня!
Із зрозумілого, у Вас складний емоційний стан і Ви потребуєте професійної кваліфікованої підтримки.
Але контакт не складається.
І цей лист схожий на крик про допомогу.
Шукати допомоги, коли немає власного ресурсу - це, насправді, для деяких людей складний крок.
Тому Вас так вимотують невдалі контакти.
Але, насправді, не завжди легко, як і в житті, знайти свою людину.
Я би радила обрати кілька привабливих варіантів із психологів, спираючись на власну інтуіцію, рекомендації та досвід спеціаліста (пошукайте інформацію) і спробувати зустрітися з ними, не накладаючи очікувань, але приглядаючись до спеціаліста і прислухаючись до себе.
Тут, скоріше, Ваша надмірна емпатія може підказати, яка людина Вам може підійти. Просто прислухайтесь до себе, замість намагатися викласти все й відразу, що б полегшити психологу роботу.
Успішність Вашого контакту буде залежити від створеного між Вами простору, а не від того, наскільки вдало Ви донесете думку. Спеціаліст має бути достатньо кваліфікованим, щоб вміти ставити запитання.
Вдалого Вам пошуку. І не залишайтесь у цьому стані наодинці.
Дополнение от автора
я не знаю что мені потрібна підтримка, мені потрібен був вихід, але я все більше переконуюсь що його немає, чому люди дуже швидко поспішають чути те що вони хочуть почути, а не те що я пишу нажаль...
а на рахунок тікати від психологів які хочуть допомогти, навіть ця фраза це свідчить більше про ваші внутрішні образи і комплекси, які виливаються отаким от недолугими сарказмом... видно ви побачили себе в моїх описах психологів, бо прекрасно розумієте що нікому не допомагаєте, тому ви так і реагуєте. читайте уважно, Юрію саме таких як ви я просив не відповідати
Дополнение от автора
Дякую Вікторіє, але нажаль моя емпатіє помагає не мені а писхологам до яких я звертаюсь вилити на мене побільше негативу коли вони розуміють шо в стані мені допомогти.
А з приводу любові до себе Олекснандро, то повірити любите себе якраз можливо лише тоді коли в твоєму житті вже є ті хто тебе люблять. Інакше на ціц землі нізто б не був таким нещасним, і задача психолога не навчити любити себе як на мене, а допомогти розставити все на свої місця, знайти вихід, хоча можливо це вже більше стосується писхоаналізу. Але дзеркало мені не потрібне, свої емоції я знаю і сам, мені потрбен вихід, а для цього потрібне дійсно глибинне розуміння і емпатія. Та я вже в принципі майже змирився з тим що я того не знайду. Напевно така в мене доля і мені не врато жити.
Глупейший вопрос если чесно, Николай. По моему очевидно что люди которые решают свести счеты с жизнью, делают это как раз из безисходности. Например в том случай когда на тебя спихивают не твои проблемы, что ты будешь делать? будешь их решать как свои или просто выйдешь из игры? если эти проблемы не осязаемы то как ты можешь выйти из игры?
психолог онлайн
Юрій Юрійович Змієнко
Варианта два - либо найти психолога и работать и с ним, либо забить на все и жить как живется.
Но если вы многих психологов поменяли, а проблема никак не сдвигается с места, то может вопрос таки в вас? Может стОит задуматься и приложить усилия в изучении почему вам никто не может помочь, никто не может понять и почему вы считаете, что у всех поголовно психологов желание вам что-то навязать? Конечно, как и в любой профессии, есть разные люди и уровень квалификации тоже разный, но если никто совсем вам не подходит, то я бы задумалась на вашем месте, может вопрос в вас самих? От ваших постов веет в первую очередь чувством превосходства и пренебрежением к тем, к кому вы обращаетесь за помощью
Дополнение от автора
Николай, поговорим когда у Вас земля уйдет из под ног, и все что вы знаете о себе покажеться вам нереальным, когда вы будуте просто загибаться под чувством вины не зная как от него избавится и вам будет выворачивать все кости из-за этого, поговорим когда вы почувствуете себя бельмом на глазу этой планеты, когда вы не можете сделать ничего чтобы оградится от негатива, и все что вам остается это либо выйти из игры, либо стать тем кого из Вас хотят сделать.
что Вы будете делать тогда? прогнетесь? смиритесь и будете жить в илюзии что все ок, или выйдите из игры не желая падать так низко?
наверное вы скажете что будуте боротся, да? но это не ваша борьба, это не ваша война, боротться за что? просто за то чтобы существовать? а смысл? неужели вы настолько примитивное создание, что Вам важно само существование?
мне - нет. поэтому вопрос стоит не о том почему, что все думают что смерть что-то делает, она не делает ничего, это просто отчаянный шаг хоть что-то в своей жизни взять под контроль не желая быть марионеткой, и если Вы думаете что ничто в вашей жизни не может заставить вас свести счеты з жихнью, то вы просто везунчик, ведь вы никогда не оказывались в ситуации где жизнь теряет смысл, видно вам это совсем непонятно потомучто вы с этим не сталкивались, вы никогда ни во что не вкладывались всей душой и не теряли этого, иначе вы бы не говорили таких глупостей.
Вы скажете наверное что можно снова найти смысл и все такое, можно наверное если ты не теряешь себя полностью.
Поговорим когда вы себя потеряете...
Дополнение от автора
Валентина, где Вы нашли чувство превосходства?
Дополнение от автора
Валентина, от вашего поста веет тоже непонятно чем, слегка повеевает садизмом, если проанализировать то что вы говорите. Ведь толкьо садист может посоветовать человеку жить как эивется когда тот в агонии... ну или психопат. Для меня дико почему многие психологи когда осознают свою безпомочность тут же начинают обвинять из клиента, неужели никого не беспокоит насколько это аморально и некомпетентно?
я знаю мир жесток и во многом полон гадости, но как раз от писхологов ожидаешь достаточного уровня душевного и умственного развития чтобы они понимали каким человек должен быть здоровый и адекватный ЧЕЛОВЕК, а не закомплексованный нарцисс.
психолог онлайн
цитата:
Ведь толкьо садист может посоветовать человеку жить как эивется когда тот в агонии... ну или психопат.
Я вам написала про два выхода - или работаете с психологом или живете как есть.
Что не устраивает? Есть же выбор. Вы же сами пишите, что никто не может помочь, понять и от всех, кто даже тут пишите, усиленно отмахиваетесь, ища отговорки.
Дополнение от автора
Валентина, ну про отмашки и отговорки, это лишь только вашы домыслы и то как Вы хотите видеть. не надо ничего перкручивать. Вы никаких выходов не предлагали. вы только обесценили человека который обратился за помощью до уровня ракушки. Это либо не компетентность либо ваши не проработанные комплексы.
пока что вы упорно толкаете к тому что выход один - тот который вы не упоминаете на прямую.
психолог онлайн
Це ж добре коли психолог позбавлений ілюзії що може спасти когось! З посту розумію що ви шукали ідеального психолога, і ті які відкликнулист ви їх знецінили, (ну недумають вони так як ви, але при цьому тако собі живуть задоволені і працюють). Ви ж шукаєте людину ака допрможе вам знайти вихід, але що це за вихід? От спробуйте написати що ви очікуєте від допомоги, яка вона має бути, бо можливо ми діймьно чогось не помічаємо!?
Дополнение от автора
а на счет посика проблемы в себе то я ее уже искал тысячу раз и пробовал по разному подходиь к проблеме и пришел к выводу что вряд ли кто-то поможет ведь какждый человек разценивает себя как чрезвычайно важный ресурс и думает что ты должен ему платить просто з ато что он уделил тебе свое время, а это уже противоречит самому понятию "помощь", то что я выкинул на ветер 500 грн мне ни в коей мере не помогает. А психологи просто пользуються соим дипломом чтобы обвинить в это м клента, а не свое нежелание на самао деле помочь, ведь идут они в эту отрасль к сожалению не ради помощи другим, а ради своего ЧСВ или денег, что очень печально и противоречит самой сути этой професии по опредилению, но для наших людей к сожалению это нормально, а для меня дико, аот наверное потому и не сходимся. но я не хочу становится таким же, для меня это не выход. вот поэтому я и думаю о смерти, и написал сюда наверное чтобы лишний раз убедится в этом.Не потому что мне это нужно как вы хотите это видеть,а чтобы на 100% знать что я пробовал, ну или может потому что на самом деле я хочу найти выход и до поледнего пытаюсь. но вы конечно будете выдеть то что выгодно вам к содалению, что противоречит самой цели психологической помощи
Психолом тебя делает отнюдь не диплом.
психолог онлайн
Юрій Юрійович Змієнко
цитата:
пришел к выводу что вряд ли кто-то поможет
цитата:
написал сюда наверное чтобы лишний раз убедится в этом
Убедили. Вы уникальны, ваша проблема тоже, и не родился еще тот психолог, который может вам помочь.
Дополнение от автора
ну ві опять все опустили о свого уровня.я же просил псевдо психолог не писать. читайте пжл внимательно. не надо утрировать и перекручивать, вас єто психолом не делает. вам реально стоит прорабоать внутренние проблемы прежде чем виливать их на людей которым и так плохо. не надо гвоорить за всех, вполен реально что настоящие специалисты существуют просто у меня к ним нет доступа, а ты же здесь просто занимаетесь рыбячеством показывая свое некомпетентность и неэтичность, я уже говорю о полном равнодушии по отношению к тому для кого ваши глупости могут стать последней каплей.
вы не можете помочь это факт, ведь для психолога в первую очередь должна быть важна жизнь и благополучие его клиента, а не желание самоутвердится иди заработать денег.
очень печально что наги люди так халатно относятся к этой професии и просто эксплуатируют образ, наеврное отсюда и такое роздутое эго...
психолог онлайн
Да ви праві про людяність і що не диплом робить рсихолога психологом. Вірю що ви страждаєте, але чи незадавались ви питанням, що раз для вас побачити причину неможливо то і оприділити її теж особисто є важко, бо можливо це частина вашого характеру. І пихотерапія це процес який якраз дає можливість спостерігати як людина як цілісна структура взаємодіє з собою та терапевтом. У випадку характеру справді робота важка та тривала. Часто будуть виникати в роботі і гнів і осуд, стид, вина, та багато іншого, і все це може розгорнутись в стосунку з терапевтом у продовж пів року і до 3 років бувало що і 8 люди ходили. Ось це конструктивно, взяти і почати досліджувати нестерпне, не втякаючи а залишаючись далі і саме тоді інколи відбувається чудо.
Дополнение от автора
пардон зо опечатки, я реально в стрессе и мои мысли путаються. хотя у меня такое ощущение что многие от этого только кайфуют, ведь можна лего и бепреаятвеснно нападать с безосновательными обвинениями
Дополнение от автора
Юрій, понва нісенітниця сповнена протирічь і аболютно неаргументованих приписувань. Ви зараз переслідуєье лише власні інтреси. Якшо вам кортить попрактикуватись в патетиці то вам не сюди!
Дополнение от автора
Юрій, чуда будете не може, ви просто шукаєте виправдання власній бездіяльності і походу ловите кайф від тоого шо люди платять вам роками нізащо. фу! ЦЕ ОГИДНО!!!! може ви собою і пишаєтесь, але нікому ви напсравді не лопомагаєте якшо люди з рештою стають таким ж як і ви! тому не тіште себе ілюзіями, ви просто розводите людей на бабки, ну або в кращому випадку помагаєте тим хто прийшов побути жертвою, або знайти виправдання своєму нарциссизму! але це не допомога, ви робите їм лиш гірше
Дополнение от автора
ефект плацебо це не чудо! те шо за тривалий час людина змирилась з проблемою і втратила дорогоіцнні роки життя - не є рішенням проблеми! вона просто роками здивали вам свої ресурси!
психолог онлайн
Зверніть увагу як ви смакуєте коли критикуєте моральні цінності в психологах які вам не відповідають (вашим потребам), так ніби весь світ має повернутись до вас. Ну всеж такого небуває щоб всі були неправі… як думаєте?
Ваша критика ніяк не зачіпає бо ж більшість розуміє що спасительмтво потопаючих діло рук самих потопаючих!
Дополнение от автора
пффф, я вас прошу... усмирыть своэ его! ви не те шо не весь світ, ви і н а одну людину не дуже дотягуєте. принаймні ви мене насмішили, слава Богу шо я вже навчився не здитися на кожну собаку яка гавкає в мою сторону.
і не треба мені приписувати свої пороки, смакуєте тут лише ви і вам подібні "спеціалісти". ви юачите те шо зрчете бачити, і я думаб ви в курсі того і смакужте саме те шо безнаказанно плюватися своїми какащками
психолог онлайн
Юрій Юрійович Змієнко
Николай Леонидович Давыдов
В голове в ответ на ваши посты крутится анекдот))
цитата:
Доктор, меня никто не любит, никто не хочет со мной общаться!.. Может,
хоть ты мне поможешь, мерзкий, злобный старикашка?!...
Дополнение от автора
мода...я не буду говорить о неэтичночти и непрофессионально и данного сравнения, я о них писал ранее... умение перекручивать не делает из вас психолога. я же просил не писать людей с подобным нуждами
Дополнение от автора
если вам нужно поплеватся своими шалостями то идите к зеркало а то ваша любовь к себе зашкаливает... это нездорово