Как жить дальше в одно квартире с парнем, с которым рассталась
Здравствуйте, я на днях рассталась с парнем которого очень люблю, но он сказал что больше меня не любит. Мы были вместе полтора года и полгода жили вместе. Ему 31 мне 23, он хочет семью а я еще учиться, так как сейчас живу в чужой стране и без образования я здесь никто. По его словам ждать, чтобы создать семью, он больше не может, но я думаю это всего лишь оправдание человека, который не любит. Но проблема сейчас в том, что мы продолжаем жить вместе, так как мне некуда идти, я обычный волонтёр у которого нету денег чтобы снять квартиру или даже комнату. Парень меня не выгоняет и говорит что я могу остаться до окончания волонтёрства (6 месяцев) и в нашей общей жизни ничего не поменяется кроме факта что мы больше не пара. Сейчас наши отношения даже улучшились, он заботится обо мне больше чем последние недели наших отношений, он может подойти обнять меня, поцеловать в щёку или в лоб. Ми общаемся и разговариваем друг с другом тоже больше. Но я не пойму зачем он меня целует? Из жалости или из чувства вины что сделал мне больно? можно ли как-то вернуть его любовь, а если нет то как мне себя вести когда он проявляет нежность ко мне и заботу?
Заранее благодарю за помощь
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
А зачем Вам возвращать его любовь? Вы же собрались с ним расстаться? Что-то я не понимаю
консультация психолога
Екатерина Константиновна Шафарчук
А що Вам заважає насолоджуватись цією турботою? Наче пошук "правди" важливіший за самі процеси, які відбуваються в стосунках. Чи яка у Вас була картинка про подальших 6 місяців спільного життя? Якщо для Вас так важливо розуміти для чого і чому він це робить, то можете поцікавитись в нього, поділитись своєю розгубленість, й іншими переживаннями.
Дополнение от автора
Бросать я его не хотела, через 6 месяцев я хотела просто переехать в другой город учиться и конечно же хотела чтобы он переехал со мной
психолог онлайн
ну так и не бросайте
Дополнение от автора
Заважає насолоджуватись турботою надія на те, що все налагодиться. Я запитувала вже чому він зараз так турбується про мене, відповідь була «не знаю»
Дополнение от автора
В смысле не бросайте? Он меня уже бросил
психолог онлайн
не бросил, не выдумывайте, Вы все перекрутили - как же он бросил, если вы вместе, вы разговариваете, целуетесь? Черт знает что творится в вашей голове. Забудьте про слова, они вам только вредят. Живите и наслаждайтесь
психолог онлайн
Здравствуйте!
Никто не мешает Вам от него съехать, одолжив денег на комнату либо у него, либо у кого другого.
Потом отдадите.
Но думаю, что Вы не станете это делать.
И совсем не по финансовым соображениям.
психолог онлайн
Добрый день!
Если у вас есть потребность прояснить ваши отношения и чувства — поговорите с ним.
Если нет сил и желания дальше жить под одной крышей — найдите способ съехать и пожить эти 6 месяцев отдельно. Возможно, вы разберетесь в себе и своих чувствах. Поживите у друзей или хороших знакомых. Дайте себе время.
консультация психолога
"Заважає насолоджуватись турботою надія на те, що все налагодиться." Я правильно чую Вас, що Ви боїтесь, що все налагодиться і тоді що станеться чи що лякає(наприклад., він ще раз кине чи не зможете довіряти чи що?)? + МЧ сказав одне(що кидає), а робить зовсім протилежне(проявляє ніжність і турботу). І тут Вам вибирати чому вірити, словам чи вчинкам. Враження наче Ви хочете вірити більше словам, ніж вчинкам. Та я можу помилятися.
"Я запитувала вже чому він зараз так турбується про мене, відповідь була «не знаю»" А цей МЧ схильний визнавати свої помилки, вибачатись, забирати слова назад?
Дополнение от автора
Так, боюсь що якщо все налагодиться і він знову через деякий час скаже що не любить. Я просто не розумію навіщо тоді говорити що не любиш і так себе поводити. Так, мені приємна ця турбота, але чому її не було останні пару тижнів наших відносин, а зараз є
На рахунок визнає він свої помилки чи вибачається....коли ми були у стосунках то він вибачався дуже рідко, іноді навіть все так перекручував, що була винна я...
психолог онлайн
Якщо вам говорять, що вас не люблять, то це про що? Це точно не про бажання бути разм. То що ви там робите до цього часу? Чому дозволяєте ці експерименти з поцілунками? Може, щось із того, що ви розповідаєте, лише ваші фантазії?
Дополнение от автора
Бо я люблю. І як вже писала шо в мене немає можливості зараз переїхати. Позичити гроші не можу, бо на цих півроку це буде сума більше ніж у 1000 євро. Того і залишаюсь з ним жити до серпня, якщо не знайду якусь кімнату, яку сама оплатити зможу. А ми живемо у селі...і працюю я теж тут
психолог онлайн
Ну, і що тепер? Грошей ніхто не дасть, це точно, тож треба подбати про свою емоційну безпеку самостійно. Встановити кордони, відхиляти те, про що не домовлялись (якщо не домовлялись про поцілунки і це неприємно, то відхиляти). І так терпіти. Розвивати терпіння. Аж поки не знайдете нове житло. Встановіть стосунки як у комунальній квартирі. А ще краще пропишіть їх і дотримуйтесь. Якщо гвалтуватимуть - звертайтесь до поліції. Кращого поки що Ви не придумаєте