шантажують фото
доброго дня.В мене виникла така проблема,я хотіла заробити грошей на інтим фото(з небатої сім"ї) і тут виходить мене обманула дівчина,вона лезбіянка. Я не знаю,що робити,Мало того що там купа моїх фото ,які в неї (мені огидно від самої себе,краще б мене побили чи ще щось )так вона шантажує тим,що буде зливать ці фото моїм рідним і друзям.Вона написала моїй подругі.що було доказом.Вихід вона пропонує такий .1. я працюю на неї і далі скидаю безкоштовні збочені фотота відео .2.плачу їй гроші.3.фотографую непомітно мама,сестру,подругу.4.іду в рабство віртуальне на місяць. Мої сльози льють рікою.Я не знаю,що робити.ПРобувала видалити сторінку,друзів,фото,щоб нікого не знайшла,але вона завчасно познаходила моїх друзів. Я від цього відмовилась,вона сказала.що я пожалію про це і що я буду боятись постійно,кожен ранок,а коли заспокоюсь,коли все стане нормально(ожливо) через місць ,два ,я попаду на дно(бо вона розішле) я знаю,що сама винна,це дуже великий урок для мене. Але я не можу справитись з совїми емоціями і немає кому роозповісти.
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго вечора. Співчуваю Вам... Ви зробили помилку і жалкуєте про це. Це свідчить про Вашу мораль і розвиток. В кожного є речі, за які йому соромно. Ми не можемо змінити минуле, але змінювати теперішнє в певній мірі в змозі. Тому не гризіть себе, а робіть висновки і рухайтесь далі.
Не припустимо далі переступати через себе. Вас можна шантажувати до тих пір, поки над Вами панує страх. Ваші рідні - це Ваша опора, знайдіть того, кому можна відкритись і отримати підтримку.
Думайте в руслі самозахисту. Можна сказати, що залучите міліцію, правоохоронців, що Ваші батьки Вам довіряють і вірити будуть не фото, а Вам.
Не йдіть на дно, а відштовхуйтесь від нього. Я думаю, що окрім сорому і страху є гнів, лють, брезгливість до цієї дівчини і вони можуть бути рушійною силою для виходу.
Я підтримую Ваш вибір бути собою і не слухати чужих вказівок. Не спілкуйтесь з нею і скажіть, що і Ви маєте, що і кому сказати і показати. Дайте відсіч. Але доя цього Вам потрібно залучитись підтримкою. Може є хтось є більш безпечний, до кого Ви можете звернутись.
Також можна покаятись і більш не займатись антиморальними для вас справами! Сходіть в храм, якщо є потреба. Заспокойтесь!
Бережіть себе! Не думайте, що всі проти Вас! Я вірю, що рідні захистять і пробачать Вам. Перш за все самі себе пробачте.
психолог онлайн
Алла Владимировна Дашко
Сергей Леонидович Горбатенко
Доброго вечора, Ви ні в чому не винні, наявність подібних фото не є правопорушенням, а от шантаж за допомогою цього - як раз навпаки. Тут найкращим варіантом було б не зволікаючи звернутися в поліцію і пояснити їм ситуацію, ще було б чудово розповісти про це комусь, кому Ви довіряєте, щоб Вас було кому підтримати. Вам може бути дуже соромно, але насправді має бути соромно за це людині, яка так вчинила, цілком можливо, що вона не лиш Вас так шантажує і судячи з того, що вона до цих пір спокійно цим займається, то ніхто в поліцію про це не заявляв і цілком можливо, що цим Ви допоможете і іншим дівчатам, яких вона теж може шантажувати. А із сильним страхом, соромом та іншими неприємними почуттями краще звернутися до психолога, у великих містах є психологи та психотерапевти, що працюють безкоштовно, також є телефони довіри, на які можна подзвонити з будь-якого міста і в будь-який час.
психолог онлайн
Здравствуйте.
Складывается ощущение, что Вы совсем одна в этом огромном, жестоком мире, похоже у Вас достаточно низкая самооценка и явные проблемы с близостью и доверием в семье. По моему мнению, заработок на интим фото, это крайние меры, но хочется ли мне Вас осуждать - нет.
"вона сказала.що я пожалію про це і що я буду боятись постійно,кожен ранок,а коли заспокоюсь,коли все стане нормально(ожливо) через місць ,два ,я попаду на дно(бо вона розішле) "
Она может говорить что угодно, это ее право, но верить ли ей, это Ваш выбор. Ну что случится если она разошлет фоты? Мама будет ругаться, подруги смеяться? Ну так опередите события, расскажите это им первая, я думаю, если Вы придете с повинной и попросите помощи, то родные не откажут, а если откажут, то тогда нужно разбираться что именно их заставляет бросать Вас одну со своими проблемами.
Можно сказать, что эта ситуация - маячек о том, что у Вас в семье не практикуется открытое общение и планирование и это очень хорошая возможность для Вашей семьи понять, что пошло не так и попытаться исправить положение. Согласна с коллегами, в том, что поддержка близких очень важна в этот момент, умеют ли они поддерживать, это вопрос, поэтому Вам очень хорошо было бы обратиться к психологу с тем из близких, с кем Вам, в первую очередь, хотелось бы наладить отношения. Психолог может помочь обратить внимание на то, что происходит в ваших отношениях и помочь найти такой выход из ситуации, чтобы она не разрушила вас, а наоборот укрепила.
Дополнение от автора
я хочу подякувати,так ви праві.Особливо ви Оксана Володимирівна відрили трошки очі,я задумалась,що дійсно так .Недовірливе і не відкрите спілкування в колі сім"ї .Можливо через те ,що пішов тато.Але я завжди одягала рожеві окуляри і думала,що в вмене з мамою все нормально,обманюючи і роблячи такі вчинки про,які вона не знає і навіть не здогадується .Не розповідала таке напевно боячись осуду.Наше спілкування є перховим ,не глибоким .І дякую за пораду,я спробую знайти психолога . І так вона в цьому ділі 4 роки . Писала ,що їїї не турбує моє положення,чи зіпсує мені життя цим ,плювати на мої невдачі та вдачі ,їй потрібно тільки моє тіло і обличчя. Вона якась хвора на голову .