Допоможіть знайти вихід
Доброго дня!Ми з чоловіком живемо менше року,а я вже не витримую!!!!Ні,чоловік у мене добрий,чуйний...но мамуся його.Ні,вона теж нормальна,просто її вічні нюні з приводу того що син не їде до неї,він забув родину.А мені вона сказала"в дітей своя сім`я,свої проблеми,а родиною вони нехтують.В чоловіка така робота,що він частіше в командировках ніж дома.Ми можемо тиждень не бути разом(відрядження(а на вихідні треба їхати до родини,бо мама заскучала.Вона цілими тижнями його "пилить"щоб він приїхав,замість того,щоб допомогти йому стати на ноги.Він мусить їздити ,щоб мама заспокоїлася.Він розуміє що вона не права,він їй це говорив і не один раз,але не доходить.А коли скажу я,то це буде кардинально і на довго,а він каже щоб я пока не говорила.Що робити?Я вже втомилася.Ще і до цього йому залишають картошечку яку треба викопати і ніхто не питає чи він втомився чи ні.Я йому кажу що хочу піти погуляти,бо в нас День міста.А він пообіцяв(хоча на тох вихідних ми були у нього.Я втомилася.Мені хочеться сказати,що живи з свою мамою.Не знаю що робити
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Вопрос отношений с мамой, решать действительно должен ваш муж, а не вы.Мама ни в какую не смиряется, что вы "похитили" её дитятко и некому копать картошку которую она сама и посадила! Границы выстраивать процесс долгий и сложный если мама не хочет сепарироваться и все способы борьбы у неё хороши и повинить и проманипулировать. Главное выстоять! Картошку копать - а мы в кино, маме плохо - вызовите скорую, и т.д. Все время утвердить мы отдельная семья и ничего не должны, захотим тогда и приедем, как то так, вам не завидую это очень сложно между молотом и наковальней.